torsdag, mars 05, 2009

Nöörd

Jaja, jag vet Issa m.fl. Jag håller på att bli (eller redan är?) en obotlig Harry Potter nörd. Tyvärr finns det absolut ingenting jag kan göra åt det. Det är inte lika lätt att bli av med som någon vanlig cigarette beroende eller något i den stilen. Det här är sååå mycket allvarligare och ohälsomsamare. Och värst av allt så skadar det inte bara mig själv utan även personer i min omgivning. Fördelen är väl att det ännu inte finns någon forskning som visar på att Harry Potter nördar dör i för tid, men det lär väl inte dröja innan det bevisas att så är fallet.

I vilket fall så är det inget jag kan göra åt det. Om ni vill kan ni skylla på JKR. Eller Alicia.

1 kommentar:

Anonym sa...

=D det behövs mer hp nördar i sverige, grattis till att va en av dem! Du får ta och ge den där Alicia en stor kram ifrån mig, för jag vill helst inte krama en helt främmande person som jag inte känner själv XD
Harry Potter for ever!!! (batman fanfar)