torsdag, mars 12, 2009

Twister Schmister

Ja vet vad ni tänker. ‘Va faan har hon nu gått och gjort. Döpt om hela jävla bloggen till en glass. Eller syftar hon på spelet?’ Jag vet mina kära läsare att detta namn inte är vara sig fyndigt, orginellt eller collt, men sanningen är att jag inte kom på ett bättre. Och jag kände att ‘Johannas blogg’ var lite jag vet inte.. tråkigt. Men nu får ni ‘take the pain’ och köra på de gamla ordspråket ‘life’s a peice of shit and you have to eat it’ som de säger i gamla goda ängland. Leva med det, för ni gammelmodiga svennar som inte fattar ängelska.

Ifall det nu är någon som är bättre på att komma på bloggnamn än vad jag är (ni kan starta en facebook grupp) så får ni gärna skriva ert förslag i kommentarsfältet. Jag ändrar namnet så fort jag kommer på ett bättre.

Inga kommentarer: