torsdag, mars 12, 2009

Stackar lilla jag

Sjuk. Igen. Men imorn är de skola igen. Promise. Idag har faktiktiskt vart helt okej. Inte som igår då jag inte orka någat annat än att ligga i sängen och tycka synd om mig själv. Jag har faktiskt lärt mig en hel del idag trots att jag inte vart i skolan:

  • Jag väger 1 kg mindre om jag inte har på mig morgonrock.
  • Min temperatur går upp 0.8 grader om jag druckit te precis innan.
  • Rix Morronzoo är extremt kul. Synd att det går när man är i skolan bara. Man kanske kan lyssna på bussen…
  • Typ varannan låt på radion är ju från melodifestivalen nu förtiden. Får schlagersjukan ju.
  • Saft är bra för hälsan. Eller jag hoppas der är det iaf..

Som sagt har det vart en lärorik dag och jag har fått en massa gjort. Typ vara på datorn och läsa och annat viktigt.

Inga kommentarer: