lördag, december 27, 2008

God Jul, i efterskott

Denna jul har varit väldigt bra. Som de flesta jular. Jag var vise man i julspelet (GAH va mycket folk, trots att det bara va i lilla Johannelunds Kyrkan) tillsammans med Karolina och Claudia. Ibland önskar man att man va 8 igen. Då behöver man inte sjunga fint, det räcker med att se söt ut. I vilket fall sjöng vi Vise män i Österland vilket är nån gammal psalm och eftersom vi alla har retså tunna röster och jag var förkyld så hördes vi nog inte särskilt mycket. Mamma och pappa och Desirée och alla sa att va var jätte bra men det går ju inte riktigt att tro på.

Jag fick några presentkort, en bok, Twilight på svenska (måste byta), pengar. Jag fick också tre skivor: Pink (Funhouse), Kleerup (Kleerup) och Hello Saferide (More Modern Short Stories from Hello Saferide) och än så länge tycker jag att Kleerup är bäst. Until We Bleed (ft. Lykke Li), 3AM (ft. Marit Bergman) och With Every Heartbeat (ft. Robyn) är de bästa låtarna. Until We Bleed är så vacker att man nästan gråter en skvätt.

Kleerup ft. Lykke Li: Until We Bleed

Kleerup ft. Marit Bergman: 3AM

Kleerup ft. Robyn: With Every Heartbeat

Inga kommentarer: