söndag, december 28, 2008

Invigd

Nu är jag officielt invigd som Harry Potter nerd. Jag har nämlingen läst ut min första fanfiction. Som ni redan vet så handla den om parningen Draco/Hermione. Innan jag hade läst böckerna, bara sett filmerna, skulle jag ha skrattat rätt ut åt en så dum idé som att Draco och Hermione skulle bli tillsammans. Jag skulle nog ha skrattat efter att jag läst böckerna också. Ja menar DRACO och HERMIONE. Iaf, efter att ha läst denna fanfiction så tycker jag att Draco är snäll, snygg och mystisk (notera: samma sätt jag beskrev edward på :O ) men så fort jag kommer tillbaka till Jorden är det bara att inse. Draco är en ful skitstövel som förskte mörda Dumbledore och Hermione är en snäll smart tjej som aldrig skulle falla för skit som Malfoy när hon kan få Viktor OCH Ron. HerreGUD.

Inga kommentarer: